26 Ekim 2014 Pazar

Baidu - GoSave - Goosave Virüsleri kaldırma Türkçe Resimli Anlatım [ÇÖZÜLDÜ] [FiX]

GooSave virüsü yada tam anlamıyla anlatmak gerekirse Condiut malwareleri condiut'in izni dışında yan reklam alanlar tarafından sisteminize zorla sokulurlar ve condiut aksine kaldırılamazlar bunları kaldırmanız için aşağıdaki işlemleri gerçekleştirmeniz gerekmekte


Adım 1 ;
Program ekle kaldırdan Goosave, Go Save , Baidu yada adı garip bilmediğiniz şüpheli programları kaldırınız.( daha önce şu isimlerle çıktığı görülmüştür ; GoSave, HC-nemA1.1, Video-media-player-Air, Cinema-Plus-1.2, Sm8mS, Discount Cow, V-bates, PriceMeter, Supra Savings, Network System Driver, FreeSoftToday, Browser Appe_1.2, Re-Markable, Zombie Alert, Wajam, Coupon Server, HD-Total-Plus, BlockAndSurf, Safe Saver, SupTab, Plus-HD 1.3, BetterSurf, PassShow, LyricsBuddy-1, Fraveen, Websteroids, Savings Bull, TidyNetwork,Search Snacks, Re-markit )






Adım 2;

Tarayıcı eklentilerinizden ; Gosave , Goosave, baidu benzeri eklenti varsa kaldırın tarayıcıdan eklenti kaldırmak için bknz,

ayrıca resimlerdede gösterilmiştir

İnternet Explorer



Mozilla FireFox - WaterFox


Google Chrome - Chromium







Adım 3 ;

Sırasıyla size vericeğim ilaçları bilgisayarınızda çalıştırıyorsunuz

AdWareCleaner
JunkWare Removal
Malware Bytes
Hitman Pro

şimdi dohtur neden 4 ayrı temizleme yazılımı diyebilirsiniz , açıklıyayım

AdWare cleaner reklamcı yazılımları çat diye anında bulup silip atıyor, fakaaat bu reklamcı yazılımlar arkalarında kendilerini yeniden doğuran junkwareler üretiyorlar JunkWare Removal'da bunları temizliyor Malware bytes sistemdeki sızmayı çözüyor Hitman Pro ise ince tarama için 64 bit ve 4 çekirdekli bilgisayar lazım ki hızlı tarasın :) açıkçası AWC ve Hitman'de yeterli olur üşeniyorsanız

kullanımları ile ilgili resimli anlatım için

AdWareCleaner
JunkWareRemoval
MalwareBytes
Hitman Pro

Kaynak : http://malwaretips.com/blogs/remove-gosave-virus/#malwarebytes

3 yorum:

  1. Süper paylaşım beyler devamını dlerim

    YanıtlaSil
  2. Mukemmel Paylasim. Cok cok tesekkurler. Aylardir bu Baidu/Hao123 virusu ile ugrasiyordum. Okumadigim web-sitesi kalmamisdi hem Turk hemde Ingiletere de..Sonunda kurtuldum. Tesekkurler tekrardan.

    YanıtlaSil
  3. Allah senden razı olsun 2 gündür uğraşıyordum kaldırmaya. Avast ve kaspersky bile kaldıramamıştı.

    YanıtlaSil