9 Kasım 2014 Pazar

Windows 7 8 8.1 10 Joystick titreşim vibrasyon vibration sorunu [Çözüm] [Fix] sürücü Piranha Razor x type

Evet arkadaşlar gittiniz büyük bir hevesle bilgisayarcıdan joystick aldınız ve taktınız oyuna girdiniz oda ne? titreşim yok , evet piyasadaki joysticklerin neredeyse hepsinde titreşim olmasına rağmen yeni nesil yani windows 7 ve üstünü kullanan arkadaşlar bundan nimetlenemiyor çünkü Windows 7 Generic Drivers (genel sürücüleri) titreşimli joystickleri sadece joystick olarak algılıyor

buna bir çözüm üretmek için çok çaba sarf etmek gerekti sıkı bir oyuncu olarak ve farkettim ki türkiyede Piranha'nın sattığı joystickler aslında çin devlet iştirakinin ürettiği joystickler :) (bknz sadece marka ve plastik kalitesi seçilip fason gönderiliyor bunlar türkiyeye ) içlerindeki hepsinin çipi neredeyse aynı

internette bir çok driver bulup denemişsinizdir ama ilaç olmamıştır çünkü avrupa ve amerikada farklı çiplerle satılıyor o yüzden bende türkiyedeki kardeşlerimizde oyunlarından tad alsınlar diye bu sürücüyü araştırıp buldum

diğerlerini kurduysanız kaldırabilirsiniz gerekli olan sadece budur zaten dijital imzasına baktığınızda üreticinin Shen Zhen Dragon Rise Macro Tech. olduğunu görüceksiniz içindeki çiplerdede minicik şekilde kısaltmaları oluyor sadece bazılarının umarım oyunlardan daha çok keyif alırsınız keyifli oyunlar

Direkt İndirmek İçin Tıklayın

11 yorum:

  1. kardesım dırek link kırık cok ındıremedım daha programı ındırdıgımde dua edıcem :)

    YanıtlaSil
  2. HİÇ BİR İŞE YARAMADI trojan olacağını düşünüyorum.... :(

    YanıtlaSil
  3. iyi akşamlarkardeşim uygulamayı indirip kurdum ve açtım karşıma kontrol panel çıktı ve oradan vibration test senkmesini tıkladığım anda uygulama kapanıyor hemen ve birde kurulum esnasında direct x7 falan bi uyarı yazıyordu yani buda olmadı ne yazıkki

    YanıtlaSil
  4. Kardeşim çok sağ ol sayende titreşimi açabildim adamsın <3

    YanıtlaSil
  5. durduruldu hatası verdiii

    YanıtlaSil
  6. Snopy marka joystick kullanıyorum driver dan test ederken titriyor fakat oyuna girince maalesef titreme olmuyor ne yapmalıyım ?

    YanıtlaSil